SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI
Tato služba je určena pro firmy, které mají problém s nespokojenými nebo odcházejícími zákazníky. Pokud se setkáváte s takovýmito problémy, můžeme Vám pomoci najít příčiny této nespokojenosti a vypracovat plán na nápravu situace.
Prvním krokem je důkladná analýza příčin, proč k nespokojenosti Vašich zákazníků dochází. Může se jednat například o nedostatečnou kvalitu produktů nebo služeb, špatné odborné poradenství, špatnou komunikaci s Vašimi zákazníky, nebo nějaké jiné příčiny. Problém může být ve výrobě, logistice, výběru dodavatelů nebo ve schopnostech lidí, kteří se na tom podílí.
Jakmile budou jasné příčiny problémů, navrhujeme konkrétní plán na nápravu situace. Plán může zahrnovat například zlepšení kvality produktů a služeb, zvýšení odbornosti zaměstnanců, vylepšení komunikace s Vašimi zákazníky, nebo nějaké jiné kroky, které pomohou zlepšit spokojenost Vašich zákazníků.
V rámci této služby buď navržený plán nápravy zrealizujeme my (s vaší pomocí), nebo si jej realizujete vy sami a my vám s tím budeme pomáhat. Záleží na tom, na jaké formě spolupráce se domluvíme. Určitě Vás ale budeme podporovat, abyste potřebné změny provedli co nejdříve.
Díky naší službě "SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI" můžete získat spokojené zákazníky a ušetřit energii kterou jste vynakládali na řešení nespokojenosti, reklamací a hledání nových zákazníků. Tím se stane Vaše podnikání efektivnější.
Zákazníci jsou pro nás na prvním místě a my se snažíme neustále snažíme hledat cesty, jak vám pomoci zlepšovat kvalitu vašich služeb a produktů. Kontaktujte nás a rádi Vám pomůžeme najít řešení pro nespokojenost Vašich zákazníků.
Poptejte nás